poniedziałek, 11 lipca 2016

Dressed To Kill: Pięciu mężów, więcej sukienek! / Stroje z "What a Way to Go"




'WHAT A WAY TO GO' / "PIĘCIU MĘŻÓW PANI LIZY"

Film z 1964 roku opowiada losy Louisy, która po pewnym czasie niesamowicie się wzbogaca. Nie wdając się w szczegóły fabuły, powiem wam tylko, że przez cały film przewinęło się co najmniej trzydzieści niesamowitych strojów godnych uwagi - Louisa trafia do niemal wszystkich warstw społecznych. Z tego powodu warto zobaczyć ten film nie tylko dla fabuły (która jest przezabawna!), ale również dla strojów. Przedstawiam wam tylko kilka z nich, które najbardziej zapadły mi w pamięć:

STRÓJ NA PODSTAWIE OBRAZU:



Stroj na podstawie obrazu - przypomina mi kostium superbohaterki! Cały żołty, z pasującymi rękawiczkami i peleryną.

STRÓJ INSPIROWANY AZJĄ:































Ciasna i zapewne niewygodna sukienka inspirowana Azją - wygląda dość komicznie i jak duża cebula, ale ma swój urok.

SUKNIA Z FUTERKIEM:













Ten strój Louisy przypomina mi jakiś kosmiczny kostium jakich pełno było w latach 60-tych w filmach i gdyby nie to futro, pewnie tak właśnie bym pomyślała.

KOSMICZNY KOSTIUM:


 Jednak nazwą "kosmiczny kostium" ochrzciłam tą suknię z wielkimi, różowymi...no właśnie, czym? Jest ona naprawdę ekscentryczna.

"ALEŻ KOCHANIE, NIE MAM SIĘ W CO UBRAĆ!"


Czasami, kiedy nie wiesz w co się ubrać pozostaje Ci tylko jeden wybór :)

NORMALNE STROJE LOUISY:


















Te wybrane ubrania nazwałam normalnymi, chociaż pierwszy może na tę nazwę nie zasługuje z racji tego, że jest dość krzykliwie czerwony. Drugi jednak jak najbardziej nadaje się do noszenia, nawet w XXI wieku. A sukienka na trzecim zdjęciu jest po prostu przeurocza.

RÓŻOWA BOMBA



















To chyba moja najbardziej ulubiona kreacja ze wszystkich, mimo, że nie uwielbiam różowego. Jednak sam pomysł różowej peruki i właściwie wszystkiego jest niesamowity!

1 komentarz:

  1. Daisy, mama dla ciebie idealna ksiazke :D
    http://aros.pl/ksiazka/carol

    OdpowiedzUsuń