środa, 4 marca 2015

Trochę pięknych zdjęć czyli 10 dowodów na to, że lata 50-te były najelegantszą epoką wszech czasów

Nie przeraźcie się długością tytułu. Post aż tak długi nie będzie a na dodatek nawet nie musicie niczego za bardzo czytać! Po prostu cieszcie swe oczy tymi 10 zdjęciami, które udowadniają, że w latach 50-tych elegancja zdecydowanie królowała.

Wyglądać dobrze jadąc pociągiem - uważam to za wielki sukces, zwłaszcza, że ja zazwyczaj jestem zbyt zmęczona, by jakkolwiek wyglądać

Modelki z tamtych czasów to było wcielenie klasy
Nawet chadzając w krótkich spodenkach, kobiety wyglądały wtedy niezmiernie elegancko
Bardzo podoba mi się ten zestaw - czarna bluzka + spódnica. Może kiedyś uda mi się tak wyglądać


Nie wiem czy zdarzało wam się być w mlecznym barze, ale w dzisiejszych czasach ludzie tam uczęszczający wyglądają o wiele mniej elegancko, niż te panie
Ta modelka nawet mając dziwny rożek na głowie ciągle wygląda bardziej elegancko niż ty w całym swoim dotychczasowym życiu
 
Audrey pokazuje jak wyglądać elegancko z nogami do góry
Elegancki paryski salon Christiana Diora
Uważam, że, jeśli ktoś wygląda elegancko mając narzędzia kuchenne na głowie, to we wszystkim mu będzie dobrze
Myślę, że to na razie tyle. Macie może jakieś inne przykłady? :D

8 komentarzy:

  1. Najlepsza Audrey i dziewczyny w krótkich spodenkach. Jak one wyglądają! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione zdjęcie, to pani z pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również jest jedno z moich ulubionych ;)

      Usuń
  3. Zdjęcie z pociągiem zdecydowanie musiałam sobie zapisać na dysku twardym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie większość tych zdjęć wzięłam z komórki, której niestety przez takie zdjęcia brakuje już pamięci :o

      Usuń
  4. Holy Monkey! Those shorts were...short!! I really liked the pencil skirt and sleeveless blouse lady with the dog...very elegant!
    Blessings!
    Gina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, these shorts were short :D I also think this blouse is really pretty, I want the same! ;)

      Usuń