niedziela, 1 września 2013

Decades of FASHION czyli skromny post o moim nowym nabytku!

Ponieważ zaczyna się rok szkolny byłam zmuszona kupić parę niezbędnych rzeczy potrzebnych do przeżycia (żartuję!). Nie do końca mi to wyszło, bo zamiast tego moja mama kupiła mi pewną książkę, a mianowicie: "Decades of FASHION- 1900 to the present". Jest ona po angielsku, ale zawiera wiele pouczających (i słodkich) obrazków. Oczywiście z przedziału czasowego zawartego w książce najbardziej interesuję mnie od lat 20 do 60 (chociaż nie pogardzę belle epoque). Polecam tą książkę każdemu, kto lubi czasami siąść sobie w fotelu i pooglądać stare fotografie.



2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa, co znajduje się w środku tej książki ;>

    No i widzę nowy, jesienny nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie fotografie :) Tak, uznałam, że jak jest jesień to trzeba zmienić, bo opalające się dziewczyny nie pasują :)

      Usuń